Tuesday, October 24, 2017

Western Cuisine Taman Bukit Cheras

Assalamualaikum W.b.t

Minggu lepas aku dan suami bawa anak  pergi main taman. Jadinya suami aku cadangkan nak pergi Taman Tasik Sri Permaisuri. Cuba korang bayangkan bertapa jauhnya dari rumah kitorg Puchong ke Tasik Sri Permaisuri. Waktu tu pun dah petang. Sampai sana lebih kurang jam 6 petang. Lepas beriadah apa lagi, cari tempat makan la. Aku nak recommend satu tempat makan yang menarik, murah dan lagi sedap.

Western Cuisine Taman Bukit Cheras

Kalau tengok gerai ni, gerai ni dekat tepi jalan je. Walaupun tepi jalan tapi makananya sedap! Aku order chicken chop sebab menurut suami aku chicken chop dekat sini sedap. Jadinya, aku kena cuba la kan tengok sedap ke tak. Haaa harga pun tak mahal sangat. Boleh rujuk menu di bawah




Ini la chicken chop yang digembar-gemburkan oleh suami aku katanya sedap. Bagi aku ok la. Dia punya ayam lembut, kentang pun sedap macam MCD, Sosej walaupun nampak macam tu tapi sedap sebab tak berminyak sangat. Sos dan sayurnya pulak rasa masam manis. Ini yang satu kelainan bagi aku. Aku  bagi 7.5/10 sebab harga dia setanding dengan portion yang dihidangkan. 

Love, DK

No comments: